Alvin i Wiewiórki Wiki
Advertisement

Clifford Kevin Brett Howard , znany również jako Clifford the Big Red Dog , jest tytułowym głównym bohaterem Clifford the Big Red Dog .

Jest 10-letnim (70-letnim psem) psem (i najlepszymi psimi przyjaciółmi) Cleo , T-Bone i Mac .

Głosu użyczył mu Brent Titcomb w serialu z 1988 roku, nieżyjący już John Ritter w serialu PBS emitowanym w latach 2000-2002 oraz w filmie, który jest jednym z trzech filmów poświęconych jego pamięci, Lara Jill Miller jako szczeniak w serii prequel i Adam Sanders w serii 2019. Clifford zasłużył na swój ogromny rozmiar dzięki miłości, jaką Emily Elizabeth obdarzyła swojego zwierzaka.

Zawartość

Osobowość
Wygląd
Drobnostki
Galeria

Osobowość

Clifford jest psem pomocnym, towarzyskim i przyjaznym. Zawsze pomoże swoim kumplom w potrzebie i udzieli im niesamowitych, przyjaznych rad. Jednak może być również łatwowierny i naiwny, a czasami wierzy we wszystko, co mu się powie.

Wygląd

Clifford był początkowo małym szczeniakiem, ale OBECNIE jest bardzo dużym rudym psem, którego rozmiar czasami sprawia mu kłopoty. Czasami jest kuszony przez swoich przyjaciół i tych, których spotyka. Jego rozmiar, podobnie jak olbrzymy w średniowiecznych legendach, jest niespójny - często jest przedstawiany jako około 25 stóp wzrostu od łap do głowy, ale może wydawać się znacznie większy. Emily Elizabeth obdarzyła go ogromną ilością miłości, co spowodowało jego duży rozmiar. Clifford ma tag w Really Big Movie Clifforda .

Drobnostki

W domowej serii filmów z 1988 roku i serii z 2019 roku Clifford może rozmawiać z Emily Elizabeth, ale tylko wtedy, gdy są sami.

Clifford otrzymał prequelową serię Clifford's Puppy Days, która miała miejsce w okresie jego szczenięcia przed przeprowadzką Howardsów na Birdwell Island. W tej serii głos Cliffordowi użyczyła Lara Jill Miller .

Dziesięć (10) ludzkich lat to to samo, co siedemdziesiąt (70) psich lat.

Advertisement