Alvin i Wiewiórki Wiki
Advertisement

Eleonora.jpg

  1. Eleanor seville jest wokaliską wiewióreczek uwielbia Zielony i Teodor to jej męski odbowiednik oboje są najmniejsi i najmłodsi w zespole noi oboje uwielbiają zielony. Eleanor ma bardziej dziecinną osobowość, zachowuje się jak teodor i równierz wygląda na naiwną. W drigim filmie Eleanor przybyła wraz z siostrami na przeciwko rezydencji byłego menadżera Lana Hawka. Zgodził nimi zarządzać. Eleanor wyraziła największe zaiterosowanie w spotkaniu wiewiórek a zwłaszcza Teodora ale została zniechęcona do tego przez lana pod wpływem kłamstw. Po zapisaniu się w west Estman mogła w końcu poznać się z nim w twarzą w twarz, zakochuje się w Teodorze.Nadal wykazuje chęć w spotkaniu Wiewiórek i poznać ich blirzej , ale jej nadzieje zostają wygniecone przez Lana. Lan był bardzo okrutny dla niej dawał nie miłe komentarze na temat jej wagi i jej wysokość. Ona i Jenettae zostały zepchnięte od brittany przez Lana i pokazał faworyzowanie jej. Choć została zraniona przez to nie miała nic przeciwko Brittany i postanowiła milczeć by osiągnąć swoje marzenie o zostaniu wielką gwiazdą. Eleanor jest bardziej jak w latach 80 Ona nie posiada nie pewności o swojej wadze jak to było przetstawione w filmach CGI i po raz kolejny pokazuje umiejętności gotowania i instykty macierzyńskie w leczeniu rannych ludzi lub zwierząt. Skoro mowa o zwierzętach to ona i Brittany kochają się opiekować małymi zwierzątkami a to udowadnia nam zajęcie się malutkim porwanym pingwinkiem i osdwiezienie go do domu, Hociarz Brittany na początku nie chciała się nim zająć ale gdy zobaczyła jego smutną minę to od razu zgłosiła się do pomocy.
Advertisement