Alvin i Wiewiórki Wiki
Advertisement

Moonzy (ros. Лунтик, Luntik ) jest głównym bohaterem rosyjskiej kreskówki „Przygody Moonzy'ego i jego przyjaciół”. Na pewno nie wiadomo, jakim stworzeniem jest Luntik, ale i tak spadł z księżyca na Ziemię i przedstawił się mieszkańcom łąki jako pszczoła księżycowa . Jest miły, naiwny i uczciwy i wie, jak wybaczać innym i zaprzyjaźniać się z nimi. Jego najlepszymi przyjaciółmi są Skip , Dottie i Weebee .

Zawartość

Wygląda
Postać
Biografia
Relacje
Pominąć
Dottie
Weebee
Woopsie & Poopsie
Dziadek Stringer i Babcia Annie
Inni
Pochodzenie nazwy

Wygląda

Moonzy jest różowy, ma cztery uszy i jest dość wysoki, porównywalny z innymi postaciami. Ma puszyste futro. Jego futro jest tak puszyste, że można było spać na jego dłoniach! Jest to pokazane w odcinku „Самые мягкие ладошки” lub w języku angielskim „Najdelikatniejsze palmy” (ten odcinek jest tylko w języku rosyjskim)

Postać

Moonzy jest kochany przez mieszkańców łąki za życzliwą naturę, gościnność, czułość i chęć niesienia pomocy tym, którzy jej potrzebują. Nadal nie wie wielu prostych rzeczy i nie rozumie struktury środowiska, ale bardzo szybko się uczy i chce uczynić ten świat lepszym i milszym. Luntic absolutnie nie wie, jak walczyć, oszukiwać innych, chwalić się, wkładać fanaberie i być chciwym. Jego prostolinijność często wciąga go w niezręczne sytuacje, ale z pomocą przyjaciół rozumie tę niezręczność i zawsze stara się zadośćuczynić, nie urazić ani nikogo nie skrzywdzić.

Fandom może otrzymywać prowizję partnerską od sprzedaży dokonywanej za pośrednictwem linków na tej stronie.

Moonzy jest bardzo uprzejmy i tolerancyjny, zawsze bierze pod uwagę opinie innych i przemyśla wszystko, co usłyszał. Nigdy się z nikim nie kłóci, nie okazuje irytacji, gdy podżegają go gąsienice i pani Leech, i bierze na siebie odpowiedzialność za wszystko, co mówi. Na początku nie wiedział, jak zaprzyjaźniać się z innymi, ale chciał się zaprzyjaźnić. Moonzy jest często manipulowany przez swojego najlepszego przyjaciela Skipa , który robi wiele mniej dobrych uczynków, a kiedy zdają sobie z tego sprawę, starają się to naprawić razem.

W pierwszej serii Moonzy był jedynym mieszkańcem lasu, który nie bał się pana Webbera i Ropucha, który był zachwycony nawet dorosłymi. To on powiedział wszystkim, że pan Webber nie jest zły, ma w sobie ciepłe serce i lubi sztukę, np. Pisanie wierszy, rysowanie i granie na różnych instrumentach muzycznych.

Biografia

Urodził się na Księżycu, ale potem spadł na Ziemię w swojej skorupie. Upadł do stawu . Na Ziemi Moonzy spotkał wielu przyjaciół. Pierwszym z nich był Skip. W odcinku 3, on, Weebee i Skip stworzyli chatę, w której Moonzy mieszkał w starych odcinkach. Zaczynając od odcinka 6, zaczął przebywać z dziadkami w ciągu dnia, a następnie zaczął mieszkać z je na stałe.

Relacje

Pominąć

Skip jest pierwszym i najlepszym przyjacielem Moonzy, obok Dottie i Weebee.

Dottie

Dottie jest też przyjaciółką Moonzy'ego, mimo że Dottie jest płaczą.

Weebee

Weebee i Moonzy zwykle nie spotykają się zbyt często. Poza tym są dobrymi przyjaciółmi.

Woopsie & Poopsie

Czasami gąsienice mogą być również nazywane przyjaciółmi Moonzy'ego. Ale czasami robią wiele różnych zemsty i brudnych sztuczek.

Dziadek Stringer i Babcia Annie

Moonzy z cousre kocha swojego dziadka i babcię, jest z nich dumny i szanuje ich.

Inni

Moonzy jest w dobrych stosunkach ze wszystkimi mieszkańcami Puszczy.

Pochodzenie nazwy

Jego rosyjskie imię zostało stworzone na podstawie słowa „lunatik” („lunatyk”) bez jednej litery („lunatik” stało się „luntik”), co jest podobne do angielskiego słowa o tym znaczeniu, ale ma tylko przyrostek „-tik”, który brzmi po słowie „księżyc”. W języku angielskim jest to „Moonzy”, gdzie „-zy” nadrabia utracony przyrostek. Obie nazwy są związane z księżycem.

Podczas gdy Moonzy wciąż był smokiem na długo przed tym, jak twórca jego projektu (Darina Schmidt) dokonał wyboru, jak powinien wyglądać, ta postać miała różne imiona, takie jak `` Khrustik (ten, który wydaje coś chrupiącego, plus przyrostek) i Yeroshka (rosyjskie imię pochodzi od pełnego imienia zapisanego jako `` Yerofey - Ерофей; imię ma ponownie sufiks, który ułatwia nazwanie dziecka, którym jest Moonzy)lub po prostu „mały smok” („drakonchik”). Ale projektant Moonzy zasugerował nazwę „Lunatik” („chodzący po ziemi”), chociaż nie została ona z początku zatwierdzona, ponieważ inni członkowie zespołu kreatywnego uważali, że skojarzenie imienia tej postaci z takim zaburzeniem byłoby dziwne i niewłaściwe. Ale jeśli chodzi o plotki, jeden z członków zespołu wpisał kiedyś oryginalne imię Moonzy'ego bez jednej litery, a innym podobało się, więc nazwa została zachowana.

Advertisement