Alvin i Wiewiórki Wiki
Advertisement

Numer 9 – postać epizodyczna, wspomniany wyłącznie w odcinku Witajcie w Leniuchowie. Przypuszczalnie poprzednik Sportacusa. Nie pojawił się osobiście na ekranie.

Wczesne koncepcje

Według pierwotnych założeń, numer 9 (znany jako Sportacus 9) miał być bohaterem w starszym wieku, który pewnego dnia pojawił się w swoim statku powietrznym nad Leniuchowem. Choć innym szybko się znudził i powrócili do dawnych nawyków, to swoją postawą zainspirował młodego Alexa do podjęcia aktywności fizycznej oraz zdrowego stylu życia, pomimo szykan. Odchodząc, Sportacus 9 miał zostawić mu tajemniczą skrzynię. Otworzona po latach okazała się zawierać kostium bohatera z numerem 10.

W serialu

W serialu numer 9 zostaje wspomniany wyłącznie w odcinku Witajcie w Leniuchowie, gdzie opowiada o nim Milford. Według jego relacji, bohater miał pochodzić z wyspy na Morzu Północnym, mieć numer 9 na klatce piersiowej oraz mieszkać w sterowcu. Cechą charakterystyczną miał być ruch. Komunikacja z nim miała się odbywać za pomocą pocztowych tub. Nie zostało powiedziane jak dokładnie wyglądała jego działalność ani czym się posługiwał. Nie wiadomo także, czy numer 9 przebywał nad Leniuchowem na stałe, czy też był tylko chwilowo. Wiele elementów i cech pokrywa się ze Sportacusem, co wskazuje, że w pewnym momencie obecny bohater przejął jego rolę.

Do wątku nigdy nie powrócono. Jest to też jedna z niewielu pozostałości po wczesnych projektach i koncepcjach w serialu.

Honest Game Trailers | Biomutant

X

Ciekawostki

Pochodzenie numeru 9, wyspa na północy, jest nawiązaniem do Islandii, kraju pochodzenia serialu.

Sportacus w odcinku Dzień tajemniczego przyjaciela udaje się na Islandię i nazywa ją wyspą na dalekiej północy. Możliwe, że pochodzi stamtąd numer 9, ale z wyspy pokazano wyłącznie lodowiec.

Przez niewielką ilość informacji oraz brak rozwinięcia, wątek z numerem 9 stał się popularnym tematem twórczości fanowskiej. Tworzone są własne wizje wyglądu numeru 9, relacji ze Sportacusem, Robbiem, mieszkańcami Leniuchowa, czy też spojrzenia na jego działalność.

Advertisement