Alvin i Wiewiórki Wiki
Advertisement

Simba Junior-syn Kiona został nazwany na cześć dziadka, jest młodszy od Ahadiego, ale starszy od Askariego

Wygląd

Simba, podobnie jak jego starsza siostra i bracia, przednia część ciała ma po ojcu i tył po mamie, ale w przeciwieństwie do reszty rodzeństwa, kolejną rzeczą, którą odziedziczył po matce, jest jego grzywa.

Osobowość

Simba jest przebiegły, wyrozumiały i sprytny. Dziedziczy odwagę, życzliwość i odwagę po swoich rodzicach i stara się zrozumieć wszystkich. Jest zabawny i nie lubi być osądzany za hybrydę. Kiedy jest sfrustrowany, Simba pokaże to i może czasem narzekać. Jednak rozumie i stara się zachować spokój.

Honest Game Trailers | Biomutant

X

Relacje

Jasiri - Simba podobnie jak Ahadi bardziej kocha swoją mamę niż tatę, ale z zupełnie innych powodów. Otóż Jasiri ignoruje jego narzekanie w przeciwieństwie do Kiona, który od razu stara się załagodzić sprawę, co bardzo denerwuje Simbę.

Kion - Simba oczywiście kocha swojego ojca, ale nienawidzi, gdy Kion wtyka nos do jego narzekania - ma dość nadopiekuńczości!

Ahadi - Simba uważa swojego starszego brata za nieodpowiedzialnego i jest pewien, że jeśli Ahadi zostanie królem, będzie najgorszym władcą wszech czasów, bo przez swoją lekkomyślność skaże Lwią Ziemię na zagładę.

Mohatu - Simba podziwia swoją siostrę i często mówi, że chciałby być taki, jak ona.

Askari - Simba bardo kocha swojego małego braciszka i obawia się, że jeśli Ahadi wciąż będzie sprawował nad Askarim opiekę, lwiątko zginie, przez co jest wobec brata nadopiekuńczy, jak - o ironio! - Kion, a przecież wiecie, jakie relacje ma ta dwójka.

Advertisement