Alvin i Wiewiórki Wiki
Advertisement

Angela (znana również jako Talking Angela , urodzona 2 lutego) jest jedną z głównych postaci w serii Talking Friends. Została stworzona dla aplikacji Tom's Love Letters , a później dostała własną aplikację.

Angela jest miła i zawsze pomaga innym ludziom. Angela była także ostatnią postacią stworzoną dla Talking Friends.

Zawartość

Wygląd
Osobowość
Umiejętności i zdolności
Śpiewanie
Taniec
Relacje
Tomek
Imbir
Ben
Gina
Pierre
Jacek
Hermiona
Megan
Bibliografia
Drobnostki 

Wygląd

Angela jest białą kotką, która jest chuda i prawie tak wysoka jak Tom z różowym nosem i niebieskimi oczami, ma też różowe na rękach i stopach. Ma też dłuższy ogon niż inne postacie. W You Get Me Angela ma na sobie fioletowy szalik.

Osobowość

Angela jest inteligentna, stylowa i miła. Uwielbia pełną uwagę i podróże po świecie, nienawidzi hipokryzji i niesprawiedliwości. Angela jest bardzo miła i uwielbia udzielać rad, jak żyć pełnią życia.

Angela zaczynała jako zawodniczka w programie śpiewu kotów, a wkrótce zdała sobie sprawę, że filmy są do zrobienia. Angela jest bardzo wrażliwa na swój publiczny wizerunek, ale uwielbia podróżować po świecie.

Umiejętności i zdolności

Śpiewanie

Angela świetnie śpiewa i stworzyła wiele piosenek, takich jak You Get Me , That's Falling in Love i Angela Superstar .

Bardzo lubi śpiewać, a jej piosenkę You Get Me można zaśpiewać w Tom Loves Angela.

Taniec

Angela (podobnie jak piosenkarka) jest świetną tancerką. Kiedy tworzy piosenki, wydaje się, że czasami tworzy również teledyski, w których ona (i ktokolwiek inny w nich jest) można zobaczyć tańczącą.

Relacje

Tomek

Tom jest chłopakiem Angeli i zawsze jest z nią. Kochają się bardziej niż cokolwiek innego na świecie, a Tom powiedział, że Angela wygląda olśniewająco.

Angela uważa, że ​​Tom jest bardzo miły i zawsze jest przy niej.

Imbir

Ginger jest bardzo blisko Angeli i powiedziała, że ​​Ginger jest dla niej jak młodszy brat. Angela (wraz z Tomem) to ta, która zabrała imbira do sklepu, żeby zobaczyć Świętego Mikołaja w pierwszej kolejności.

Ben

Ben jest przyjacielem Angeli i powiedziała, że ​​jest geniuszem, ale czasami potrafi być zrzędliwy.

Gina

Niewiele wiadomo o związku Angeli z Giną, ale Gina jest jedną z jej bliskich przyjaciół.

Pierre

Pierre jest jednym z przyjaciół Angeli, powiedziała, że ​​fajnie jest spędzać czas, ale może być denerwujący.

Jacek

Jack jest ojcem Angeli, powiedziała, że ​​bardzo dobrze się dogadują.

Hermiona

Hermiona jest matką Angeli, powiedziała, że ​​bardzo dobrze się dogadują.

Megan

Megan jest jedną z koleżanek Angeli z liceum.

Bibliografia

Drobnostki

Angela nie jest bardzo ważna w serii internetowej Talking Friends, ale cała reszta głównej obsady tak.

Rodzice Angeli są wymienieni tylko w aplikacji Talking Angela i Tom Loves Angela .

Angela jest ostatnią i jedną z niewielu postaci kobiecych.

Wiek i urodziny Angeli zostały potwierdzone w aplikacji Talking Angela i Tom Loves Angela .

Wiele rzeczy zostało potwierdzonych na temat postaci, ale powiedziano tylko w aplikacji Angeli i Tom Loves Angela .

Advertisement