Alvin i Wiewiórki Wiki
Advertisement

Becca Sparkles jest główną postacią w Talking Tom and Friends debiutującą w Who is Becca? .

Zawartość

Wygląd
Osobowość
Drobnostki
Występy
Sezon 4
Sezon 5

Wygląd

Becca to króliczek, który ma fioletowo-czarne włosy, długie uszy, zielone oczy, żółtą koszulę z boczną błyskawicą, niebieskie podarte dżinsy i mały biały kulisty ogon między czubkami nóg.

Osobowość

Becca jest postrzegana jako sarkastyczna postać. Często żartuje z sarkastycznych jednolinijek w komiczny sposób. Ta strona jej jest bardzo widoczna, kiedy tworzy swoją piosenkę przeciwko Angeli, aby ją obrazić, próbując udowodnić, że jest lepsza od Angeli i że ludzie się co do niej mylili.

Becca jest również postrzegana jako żądna przygód i ryzykowna, lubi spadochroniarstwo i wyścigi rowerowe, ponieważ daje jej to ekscytujące dreszczyk emocji podczas przebywania z przyjaciółmi. Czuje się dumna i godna wygranej, kiedy to robi, i lubi rzucać innym wyzwanie, aby pokazali swoje umiejętności.

Mimo to Becca może być również bardziej wyluzowana i spokojna, gdy jest w pobliżu swoich przyjaciół, chociaż nie jest do końca leniwa, lubi rozmawiać i plotkować ze swoimi przyjaciółmi, dobrym przykładem może być Angela.

Becca czasami może zachować swoją odpowiedzialność, gdy na zmianę z Angelą sprząta mieszkanie, w którym mieszkają, aby wykonać sprawiedliwy udział w pracy wokół budynku. Próbuje przekonać Toma, by zaprzestał kultu jedzenia w „ Tom the Guru ”, a nawet próbuje wydrzeć swoje zakupy osobie, która próbuje je ukraść. Kiedy zdaje sobie sprawę, że Hank nie jest gotowy na romanse i randki, akceptuje to i rozumie, i po prostu zaprzyjaźnia się z Hankiem.

Chroni również swoich przyjaciół, kiedy usłyszała, że ​​Angela jest smutna, gdy myśli, że zerwie z Tomem w „ Klątwie zerwania ”, podchodzi do niej i próbuje pocieszyć Angelę, ostatecznie motywując ją do zmiany szczęścia, aby ona i Tom mogli zostań jako para.

Jeśli Becca stanie się smutna i/lub poczuje się zdradzona, stanie się sfrustrowana i zrobi wszystko, co w jej mocy, aby zemścić się na osobie, która skrzywdziła ją lub jej przyjaciół. Jak widać z Angelą w "Kim jest Becca?" po tym, jak Angela chlapie błotem twarz Becci swoim skuterem, prawdopodobnie zrobi to z diss trackiem, aby je sprowadzić.

Becca interesuje się bardziej negatywnymi i ciemniejszymi tonami, jak pokazano w "Wojnie ze współlokatorami", kiedy chce urządzić przyjęcie z dekoracjami w stylu Halloween. Mimo to wciąż może się bać i przestraszyć, jak wtedy, gdy spotkała prawdziwego ducha w „ Nowym starym współlokatorze ”.

Drobnostki

Imię Becci zostało po raz pierwszy ujawnione w magazynie Kidscreen.

Becca jest trzecią nieludzką postacią stworzoną w serii, pierwszą jest Hank, a drugą Jeremy i jest jedyną postacią, która jest królikiem.

Pierwsze Becky:

Wygląd aplikacji był w My Talking Tom Friends .

Pojawienie się Cameo było w " Smash the Trash ".

Wymień tylko rolę w " Nowym spojrzeniu Angeli ".

Niemówiąca rola była w " Rozmowa Roy and Friends ".

Becca pierwotnie nazywała się „Bella”, ale jej imię zostało zmienione po nagraniu „ Who is Becca? ” i „ Boyfriend Stealer ”, więc odcinki musiały zostać ponownie nagrane.

Występy

Sezon 4

Kim jest Becca? (debiut)

Złodziej chłopaka

Sezon 5

Pierwsza randka Hanka

Smash the Trash (wylosowana kamea)

Mikroszpieg Tom

Nowy stary współlokator

Dzień na plaży na pustyni

Wojna ze współlokatorem

Dowcipny atak!

Tom guru

Telefon Świętego Mikołaja (na zdjęciu)

Becca Fierce

Klątwa rozpadu

Nowy wygląd Angeli (wspomniany)

Talking Roy and Friends (bez mówienia)

Advertisement