Alvin i Wiewiórki Wiki
Advertisement
            "              Jestem tak szczęśliwa, że ​​mogłam... [pocałunki] "            
            —               Pierwsza randka Hanka

Hank jest jedną z głównych postaci Talking Tom and Friends . Jest miłym, nieco tępym biało-niebieskim psem i współlokatorem Toma .

Wygląd

Hank jest białym psem, prawdopodobnie Beagle , z brązowymi oczami, niebieskimi uszami, niebieską plamką na prawym oku i niebieskim ogonem. Podobnie jak większość postaci zwierzęcych, takich jak Tom i Ben, początkowo nie nosił ubrań przez większość serialu, ale od 4 sezonu nosi niebieską hawajską koszulkę z białymi kwiatami i białymi guzikami, brązową naszyjnik z koralików, beżowe szorty i brązowe sandały.

Osobowość

Hank jest przedstawiany jako tępy osobnik, który czasami nie otrzymuje żartów z innych postaci lub reaguje na nie z opóźnieniem. Jego przyćmiona natura często sprawia, że ​​sytuacja staje się nieco bardziej humorystyczna niż pierwotnie i sprawia, że ​​komentarze są z natury dowcipne. Jednak okazuje się, że ma wielki potencjał, z którego nie zdaje sobie sprawy. Hank wykazuje również cechy dziecinnej natury, gdy bawi się w różnego rodzaju gry fabularne z Ginger , którą czasem denerwuje i stara się pomóc. Pomimo tego, że lubi telewizję i SARA, kiedy ktoś (konkretnie Becca) lubi go romantycznie, przeraża się i ucieka, chowając się przed nimi.

Drobnostki

Jego ulubionym programem telewizyjnym jest Bongo & McGillicuddy . Widywa się go, jak ogląda ten program przez większość czasu. W pa, pa, Bongo! , Wszedł do telewizora, korzystając z wynalazku Bena, aby uratować program przed zakończeniem.

Jego aktor głosowy, Tom Kenny , jest również najbardziej znany jako rola SpongeBoba Kanciastoporty.

W Love Song Toma okazuje się, że Hank nauczył się magii i był znany jako „Illusion Hank”, ale jego uczeń „Illusion Jack” ukradł jego magiczny akt. Również w Tom the Brave Hank został ujawniony, aby nauczyć się hipnozy i podróżował po świecie jako "The Great Hankerino".

Mógł być Hawajczykiem, ponieważ podobnie się ubiera, co wyjaśniałoby, dlaczego wychował się na hawajskiej wyspie w My Talking Hank .

Advertisement