Alvin i Wiewiórki Wiki
Advertisement

Roy Rakoon jest głównym antagonistą Sezon 5 z Talking Tom and Friends , rozmawiając Tom Złoty Run oraz Talking Tom Heroes.

Roy to kryminalista z paskami na koszuli, ma pogryzione uszy, futro opinające czubek głowy, brązowe oczy z czarną wewnętrzną linią, duży nos i duży ogon.

Zawartość

Osobowość
Historia
Aplikacje
Talking Tom Gold Run
Rozmowa Tom Hero Dash
Rozmowa z Tomem i przyjaciółmi
Sąsiad Roy
Mikroszpieg Tom
Starcie na ranczo z kolesiami
Moje słodkie Halloween
Niesamowity super-fan
Telefon Świętego Mikołaja
Roy na ratunek
Kim jest Billy?
Wszyscy nienawidzą Toma
Rozmowa Roy i przyjaciele
Drobnostki

Osobowość

Roy jest bardzo podstępną i manipulującą postacią przez wszystkie swoje występy. Był znany z tego, że cieszył się wielką reputacją wśród ogółu społeczeństwa, którzy całym sercem wierzą w jego kłamstwa, z wyjątkiem Toma. W rzeczywistości był złośliwym złodziejem, który ukradł cenne przedmioty.

Historia

Aplikacje

Talking Tom Gold Run

Roy pojawia się w Talking Tom Gold Run jako złodziej, który na początku gry kradnie złoto. Celem gracza jest ściganie go i ujarzmienie. Dzierży młotek i ma ogromną elastyczność, aby łatwo wspinać się na ciężarówki.

Rozmowa Tom Hero Dash

Rozmowa z Tomem i przyjaciółmi

Sąsiad Roy

Był krótko widziany jako posąg w Muzeum, obalając Toma jako „najfajniejszą osobę” w mieście.

Roy przenosi się do domu obok Toma i pozostałych, a miasto określa go jako „fajny”.

Tom żywił urazę do Roya za obalenie go pomnikiem „Najfajniejszej osoby” w Muzeum. Podczas parapetówki Roya Tom zakrada się po jego rezydencji i przewraca posąg świni Roya, otwierając tajne drzwi. Znajduje plany muzeum, antyczną koronę i kolejne sekretne drzwi. Postanowił jednak nie kontynuować śledztwa.

Później Tom wnioskuje, że Roy zamierzał ukraść rubin z muzeum i łapie Roya w muzeum. Oskarża Roya o włamanie i uruchamia system bezpieczeństwa. Roy wyjaśnia miastu, że zakradał się do muzeum. Miasto ufa Royowi i wygwizda Toma za zrujnowanie dobrego uczynku Roya.

Mikroszpieg Tom

Roy organizuje aukcję posągu pączka. Tom postanawia skurczyć się w łodzi podwodnej Bena, wejść do ciała Roya i szpiegować go przez oko. Jednak skaner siatkówki był zbyt jasny, a Tom wciska przycisk, który pozostawia łódź podwodną w mózgu Roya.

Ben, Ginger i Hank zmniejszają taksówkę i wchodzą do ciała Roya, by uratować Toma. Znajdują Toma, ale łódź podwodna utknęła w mózgu. Tak więc Angela wielokrotnie uderza Roya obrazem, aby wytrząsnąć Toma. Później, gdy Tom został wyparty i uratowany, Ginger depcze mózg Roya, powodując, że Roy zachowuje się dziko i w niekontrolowany sposób. Aby uciec przed nosem Roya, Tom wyciąga jeden z włosów z nosa Roya, aby spowodować kichnięcie.

Starcie na ranczo z kolesiami

Roy był przyzwoitką podczas wycieczki terenowej Dude Ranch, śpiewając dla dzieci.

Później Tom odnajduje Roya i goni go do opuszczonej kopalni, tylko po to, by odkryć, że nie goni nic poza mirażem.

Moje słodkie Halloween

Roy został zgłoszony do konkursu na dekorację domu na Halloween. Kiedy dyniowe potwory Toma atakują, jest ścigany do magazynu. Kiedy uciekają z magazynu, Roy ucieka z garażu tylnymi drzwiami, porzucając przyjaciół.

Osiąga pierwsze miejsce w konkursie, ale został zaatakowany przez walentynkowe kartki Toma i kupidyna i zostaje przegnany.

Niesamowity super-fan

Przyjaciele wraz z Bongo i McGillicuddy przesłuchują Roya w jego domu. Roy twierdzi, że był świadkiem lotu Hanka i kieruje ich do sklepu z elektroniką.

Telefon Świętego Mikołaja

Sylwetka Roya znajduje się na liście Świętego Mikołaja.

Roy na ratunek

Roy ratuje Toma podczas wypadku balonowego. Wpadają do lasu. Tom spędza większość odcinka narażając Roya na niebezpieczeństwo, aby go uratować. W pewnym momencie Tom sabotuje wiszący most, na którym znajdował się Roy, tylko po to, by upaść. Ginger w końcu ratuje ich oboje.

Kim jest Billy?

Tom stworzył fałszywą osobowość online, aby spróbować znaleźć sekrety Roya. Roy przychodzi do garażu, aby powiedzieć gangowi, że Billy zaginął.

Wszyscy nienawidzą Toma

Roy hakuje boty Pomocnej Dłoni, aby atakować obywateli i kraść ich dobytek. Dołącza do przyjaciół, aby zbadać włamanie w lesie. Po znalezieniu obciążających dowodów sugerujących, że Tom włamał się do botów, Roy i przyjaciele zostawiają Toma w lesie.

Później, gdy przebrany Tom odwiedza garaż, aby oczyścić jego imię, Roy przyznaje Tomowi, że włamał się do botów, po czym popycha Toma przed wściekłym tłumem.

Rozmowa Roy i przyjaciele

W swoim domu urządza przyjęcie z okazji premiery nowego wynalazku Bena, okularów do wirtualnej rzeczywistości. Sojusz najgorszych wrogów Toma pomaga Tomowi włamać się do domu Roya i odsłonić sekretny pokój Roya.

Po tym, jak Tom infiltruje sekretne pomieszczenie, Roy zostaje odsłonięty. Używa guzika na swoim pasie, który spowodował samozniszczenie całego jego domu, po czym uciekł, jadąc na jednym z latających robotów Pomocnej Dłoni.

Drobnostki

Roy wywodzi się z aplikacji o nazwie Talking Tom Gold Run .

Jego nazwisko, Rakoon , nie jest wymienione w odcinkach, w których występuje, chociaż jest wymienione w napisach końcowych.

Roy jest jedyną postacią w serii, która jest szopem.

Jednak w niektórych grach widuje się go z grupą o nazwie The Rakoons .

Advertisement