Alvin i Wiewiórki Wiki
Advertisement

Tobby Zgniłek (ang. Tobby Rotten) – postać epizodyczna, pojawiająca się w serialu Leniuchowo. Występuje w odcinku Drużyna Robbiego.

W jego rolę wcielił się Snorri Engilbersson, zaś w polskiej wersji głosu użyczył mu Miłosz Konkel.

Spis treści

Wygląd
Charakterystyka
Wystąpienia
Ciekawostki

Wygląd

Tobby Zgniłek ma duże czarne brwi oraz ułożone czarne włosy. Jest średniego wzrostu. Ubrany jest tak jak Robbie Zgniłek w dwuczęściowy kostium w fioletowo-czerwone pasy ze złotymi zdobieniami. Pod nim nosi także granatowy golf z białymi mankietami. Na nogach ma wizytowe buty.

Charakterystyka

Tobby Zgniłek wraz z Bobbym i Flobbym działa w branży rozrywkowej, gdzie występuje na różnych okazjach, takich jak urodziny, otwarcia czy konferencje. Potrafi grać na trąbce oraz stepować.

Tobby jest dosyć dosłowny i nie rozumie przenośni. Nie potrafi również początkowo rozpoznać Robbiego w kostiumie, chociaż ten przebrał się na jego oczach. Podobnie jak jego współpracownicy nie jest zbyt kompetentny jeżeli chodzi o bardziej skomplikowane plany. Jest także niecierpliwy.

Przed spotkaniem Sportacusa nie znał sportu. Bohater zaimponował mu swoimi czynami, a także pokazał jak gra się w piłkę nożną.

Wystąpienia

Tobby wystąpił w odcinku Drużyna Robbiego, gdzie wraz z Bobbym i Flobbym został zamówiony przez telefon przez samego Robbiego. Miał pomóc mu w planie schwytania Sportacusa, jednak nie miał żadnego doświadczenia ze złoczynieniem. Robbie postanowił więc nauczyć jego i dwóch pozostałych sztuki bycia złym. Tobby'emu jednak nie wychodziło to zbyt dobrze. Był zafascynowany, gdy Robbie pokazał grupie cukrowe jabłko oraz jak się przebiera. Następnie omdlonego Sportacusa zabrał wraz z Bobbym i Flobbym do kryjówki Robbiego. Tam pilnował peryskopu. Od stania w bezruchu zasnął, opierając się na nim. Obudziło go dopiero opuszczenie się peryskopu w wyniku popchnięcia go od góry przez Robbiego. Gdy zauważył, że Sportacus się obudził, rozmawiał z bohaterem o sporcie, a następnie grał z nim w piłkę nożną. Tańczył również z Bobbym i Flobbym do Bing Bangu.

Ciekawostki

Odtwórca roli Tobby'ego, Snorri Engilbersson, wystąpił wraz z innymi aktorami "Zgniłków" z odcinka w wydarzeniu na żywo 11 grudnia 2016 roku, na którym Stefán Karl zaśpiewał na żywo We Are Number One oraz podziękował za wsparcie.

Advertisement